lørdag den 31. marts 2012

Hvem er jeg? Hvad er jeg?

The Anonymous Gry...


Hvem er jeg? Hvad er jeg? Hvordan kom jeg op på din skærm? Hvorfor? Hvordan kom jeg til?
Det er sikkert nogle af de få ting, du tænker, når du ser mit navn på dine kommentarer. Du klikker, og wupti du ender her. Så jeg følte at jeg skyldte dig at sige hvem/hvad jeg er.

Jeg hedder Gry. Jeg er frisk på alt! og så er jeg dømt til at være virgin forever. Jeg ligner mest af alt en spegepølse, som har ligget forlænge i solen, og vi ved begge to, at det ikke er godt. Jeg staver som en brækket arm - undskyld på forhån, og jeg har den mest wierd musik smag. Jeg har så mange venner som du kan tælle på en hånd, det siger alligevel meget om mig. Men jeg håber, at du vil følge min blog som fast læser eller på bloglovin.

Jeg har ingen kæreste... Det er ikke fordi jeg ikke kan lide drenge, eller er moden nok. Det er nok nærmere fordi drengene ikke er klar på mig. Jeg tror jeg har haft et crush på den her dreng siden 6, meeeeen det kommer sq aldrig til at gå. Jeg har flere gange overvejet, om det er fordi jeg ser ud, som jeg gør, eller om det er det hvide inde i kinderægget, drengende ikke kan lide. Jeg kan virkelig ikke finde ud af det?

Jeg tror det var ret kort om hvem jeg er, og hvad jeg helt præcist er.
Jeg er den spegepølse der har ligget for længe i solen, som ikke rigtig nogen finder tiltrækkende. Kun nederen typer med geek tatoveret i panden.

4 kommentarer:

  1. fed blog kan se du er lidt ny! men er lige blevet fast læsere vil du kigge forbimin og måske blive fast læser! knus :-) http://mathildelarsen34.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er helt ny!:-)
      Jeg vil da med glæde blive fast læser
      Knus:-)

      Slet
  2. Hej, jeg så din kommentar på din blog og som lovet ville jeg da lige kigge forbi din blog, som iøvrigt er super fin!(-:
    God påskeferie!
    /Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      - Det betyder meget nu når du siger det:)

      Slet